Zgrabne uda i pośladki

Według przeprowadzanych badań pragnienie posiadania przez kobiety w Polsce zgrabnej pupy i nóg plasuje się na drugim i trzecim miejscu. Siedzący tryb życia i w konsekwencji wieczne odkładanie się tłuszczyku na udach i pośladkach to zmora większości kobiet, a przecież mięśnie ud oraz pośladków pełnią bardzo ważną funkcję stabilizującą postawę naszego ciała. Co zrobić, aby nogi były zgrabne i smukłe? Jak zatroszczyć się o pośladki, aby olśniewały atrakcyjnością?

Jeśli chcesz zmienić swoją sylwetkę na lepsze nie czekaj! Zacznij przemianę już teraz!


Dla kogo?

Zgrabne uda i pośladki to trening nastawiony głównie na dolne partie ciała - nogi i pośladki, wzmacnia mięśnie bez ich rozbudowywania, redukuje tkankę tłuszczową oraz cellulit. Ćwiczenia są tak dobrane, że właściwie brak jest przeciwwskazań do ich wykonywania. Zajęcia skupione są głównie na spalaniu tkanki tłuszczowej zalegającej na udach i pośladkach oraz wzmocnieniu znajdujących się tam mięśni. Trening ten jest niezastąpiony, jeśli przygotowujesz się do sezonu letniego - jazdy na rowerze, łyżworolkach lub sezonu zimowego - jazdy na nartach, snowboardzie czy łyżwach.
Wszystko to sprzyja osiągnięciu celu, jakim jest kształtna pupa i smukłe uda.


Jakie daje korzyści?

Ćwiczenia pomagają ujędrnić uda i pośladki, a tym samym zwalczyć cellulit. Najważniejsze mięśnie, które będą trenowane podczas zajęć to mięsień pośladkowy wielki, mięsień dwugłowy uda oraz miesień czterogłowy uda. Nie zapominaj, że Twoje uda i pośladki zasługują na jędrne mięśnie i elastyczną napiętą skórę.