Aqua Aerobic

Inny zestaw ćwiczeń fizycznych dostarczający duże wyniki utraty wagi, poprawy zdrowia oraz dający mnóstwo przyjemności. Zdaniem ekspertów aqua aerobik spala kalorie szybciej w porównaniu ze zwykłymi ćwiczeniami ze względu na opór wody. Aerobik wodny będzie koncentrować się na budowaniu siły ciała, elastyczności, równowagi i zapewnieniu treningu układu krążenia. Jeden trening zazwyczaj trwa od 40 do 50 minut. Tak jak wszystkie inne ćwiczenia aerobowe poprzedza 10 minut rozgrzewki i kończy się w pięć minut cool-down.


Dla kogo?

Trening w wodzie dzięki odciążeniu jest wskazany dla osób dotkniętych bólami kręgosłupa i stawów. Dzięki korzystnemu wpływowi na psychikę trening ten jest doskonały dla osób przemęczonych i zestresowanych. Polecany jest jako relaks, odprężenie, odmiana i szybsza odnowa biologiczna.


Jakie daje korzyści?

Gimnastyka w wodzie nie wymaga umiejętności pływania i dużej sprawności fizycznej. Aqua aerobik to forma zajęć fitness, która przez wprowadzenie odmiennego środowiska, jakim jest woda daje niesamowite wrażenia  ruchowe. Zajęcia aqua aerobiku mają szereg zalet, gdyż ćwiczenia modelują sylwetkę nie obciążając kręgosłupa i stawów, ujędrniają ciało oraz wspaniale relaksują.